Wordt óók een expert in sport, voeding & leefstijl

Conditie opbouwen

Conditie opbouwen

Conditie opbouwen met hardlopenVeel mensen die (willen) gaan sporten doen dit om hun conditie op te bouwen. Met een steeds beter wordende conditie houdt men een sporttraining steeds langer vol en wordt men steeds beter in de sport naar keuze. Daarnaast gaat u van een goede conditie ook profiteren in het dagelijks leven; U zult bijvoorbeeld al minder futloos aan uw werkdag beginnen, gemakkelijker de trap kunnen nemen en minder last hebben van nek, schouder en rugklachten.

Het opbouwen van de conditie is mogelijk met veel verschillende sporten; er is dus altijd een sport die goed bij u past en waarmee u veel voor uw gezondheid kunt doen. Maar belangrijk is wel dat u op de juiste manier aan uw trainingen werkt zodat u optimaal resultaat kunt behalen. Ook moet er rekening worden gehouden met het beginniveau, aangezien niet iedereen dezelfde training kan volgen. Maar een conditietraining is gelukkig prima op te bouwen, zodat ook de beginnende sporter hiermee uit de voeten kan. Ga dus snel aan de slag en profiteer van een ijzersterke conditie.

Voordelen van het opbouwen van de conditie

  • Een conditietraining is prima op te bouwen
  • Conditie opbouwen kan met verschillende sporten
  • Het opbouwen van de conditie is geschikt voor jong en oud, beginner of gevorderde
  • Een goede conditie zorgt voor een ‘gelukkig’ gevoel
  • Meer energie gedurende de dag door
  • Verminderen van hart- en vaatziektes, kanker en diabetes
  • Afname lichaamsvet en totale cholesterol (verantwoord afvallen)
  • Afname van stress en de bijbehorende klachten (hoofd- en rugpijn)
  • Verbeterde coördinatie en evenwicht


De invloed van sport, voeding en leefstijl bij het opbouwen van de conditie:

 


SInvloed van sportport: Met verschillende sporten zoals hardlopen, zwemmen, fietsen, roeien of meedoen met een sportieve groepsles, kunt u op een uitstekende manier uw conditie verbeteren of gaan opbouwen.
Door de juiste trucjes bij het opbouwen van de conditie te kennen, en door gericht met uw trainingen bezig te zijn, boekt u het meeste resultaat en voorkomt u terugvallen in uw oude situatie.  

 


Voeding: bij het opbouwen of verbeteren van de conditie kan goede voeding een belangrijke rol spelen. Wil men de conditie op een hoger niveau tillen, dan kan sportvoeding veel voordelen met zich meebrengen. Door voeding te combineren met een conditietraining zullen resultaten snel merkbaar zijn.

 

LInvloed van leefstijleefstijl: een actieve leefstijl is bevorderlijk voor het opbouwen van de conditie en het verbeteren van uw gezondheid. Maar deze leefstijl zal wel onderdeel van uw leven moeten gaan worden. Meer bewegen is altijd goed en kunt altijd de keuze maken om naast de conditie ook andere doelstellingen na te streven.

 

De conditie aanpakken met de Sportbibliotheek

De Sportbibliotheek is een responsive website

De Sportbibliotheek is de ideale manier om de door u gekozen doelstelling te gaan bereiken. Het is zo ontwikkeld dat het opbouwen en verbeteren van de conditie met zo veel mogelijk sporten mogelijk is. Want of u nu uw conditie wilt verbeteren met zwemmen, fietsen, hardlopen, op de loopband of tijdens een Bootcamp les, het kan met de Sportbibliotheek!

Met veel informatie over sport, voeding & leefstijl, handige logboeken, afspeellijsten, uitgebreid beschreven oefeningen, verschillende (sport) schema’s en advies per email krijgt u het juiste duwtje in de rug bij het opbouwen en verbeteren van de conditie!

 

Met de Sportbibliotheek krijgt u:

Honderden artikelen over sport, voeding, leefstijl en zelfs schoonheid.

Handige logboeken, voedingsdagboeken en tools om de gezondheid te testen.

Meer dan 100 uitgebreid beschreven (sport) oefeningen.

Tientallen sportschema’s, onder andere zwemles, zwemmen, fitness, 50+, hardlopen en fietsen.

Doelstellingen als afvallen, conditie verbeteren, spiermassa opbouwen, stresshantering en gezonde voeding.

Vele tips, weetjes en voorbeelden vanuit de praktijk.

Contact met een ervaren coach voor al uw vragen en problemen.

Speciaal ontwikkelde programma’s als ‘Bootcamp, ‘trainen met je peuter’ en ‘stevige buik en billen’.

De verschillende mogelijkheden:

 

Bekijk de tarieven

Basis lidmaatschap
795
Jaarlijks
  • Toegang tot alle artikelen van het onderdeel Sportadvies
  • Toegang tot logboeken en sportschema’s
  • Geschikt voor vele verschillende sporten.
  • Betaling per jaar. Geen automatische verlenging!
  • Betaal simpel, snel en veilig met IDEAL, Paypal, Bancontact etc.
Normaal lidmaatschap
1495
Jaarlijks
  • Toegang tot alle artikelen van de Sportbibliotheek
  • 25% korting op alle beschikbare e-books
  • 25% korting op alle online programma’s
  • Betaling per jaar. Geen automatische verlenging!
  • Betaal simpel, snel en veilig met IDEAL, Paypal, Bancontact etc.
Gouden lidmaatschap
8995
Jaarlijks
  • Toegang tot alle artikelen van de Sportbibliotheek
  • Downloaden van alle beschikbare e-books
  • Toegang tot alle online programma’s
  • Advies per email met een ervaren sportinstructeur
  • 5% korting op artikelen in de webshop
  • Betaling per jaar. Geen automatische verlenging!
  • Betaal simpel, snel en veilig met IDEAL, Paypal, Bancontact etc.

DE WERKWIJZE VAN EERLIJKSPORTADVIES

Bij EerlijkSportAdvies verkopen we geen magische pillen of andere supermethodes, maar geven u eerlijke informatie en effectieve handvatten bij uw goede voornemens. Want als je weet hoe iets werkt, kun je het voor je eigen leven gebruiken en de goede voornemens daarmee persoonlijk gaan maken. Hierdoor laat u uzelf niet gek maken door onjuiste informatie, blijft uw motivatie hoog en zult u veel meer resultaat bij de gewenste doelen behalen. En het mooie daarbij… Het resultaat blijft vaak beter behouden!

Naar top